Is It Love In The Air - del 2

– Om du inte vill vara med mig så är det okej, säger han och ger mig världens sötaste hundvalpsblick. Jag ger direkt.
– Okej då, jag kan väl vara med i tre nummer! Han nickar och går iväg.
Efter några minuter kommer han tillbaka mer en lapp. Han ger den till mig och går iväg till stereon.
Snälla Alex, var med, för min skull! <3
Ring mig om du ändrar dig, *** *** ** **
// Justin <3 



Justin:
Hon ler sitt fantastiska leende och nickar sakta, jag tänker att hon är min drömtjej, min number one girl!
Jag kan inte säga att jag älskar henne, men jag gillar henne och lär gärna känna henne mer.

När repetitionerna klara och alla ska åka hem går jag fram till Alex och frågar: – Vill du gå ut och äta lunch?
– Visst, en fråga bara.
– Fråga på.
– Är det en dejt? Jag ler åt frågan, jag vet exat vad jag ska svara.
– Vill du det?! Hon böjer sig fram och viskar så att hennes storebror inte ska höra:
– Ja, det vill jag, men jag har en fråga till.
– Jag har alla svar.
– Måste jag vara finklädd? frågar hon med ett fniss och ett mystiskt leende.
– Nej, säger jag och skrattar.
– Men en sak till bara!
– Okej. Jag tittar på henne och gör mig redo för en till knäpp fråga.
– Vart ska vi?
– Vet inte, kan kolla. Jag sa ”tja” till alla dansarna och Alex kramade sin brorsa innan vi stack.´

Alex:
Vi hade ätit på ett kafé, det var egentligen lunchstängt, men de öppnade för mig och Justin!
Nu sitter vi i Justins limo, vi har haft det jätteroligt!
– Alex, jag skulle vilja prova en sak…
– Okej, vad?
– Det här, säger han och lutar sig fram och kysser mig! Jag besvarar kyssen, han tar tag om min midja.
Jag flätar in mina fingrar i hans hår. Det var den bästa kyssen jag någonsin fått! Den var bara så fantastisk!
Vi släpper sakta varandra, Justin flyttar sig närmare mig.
– Vill du följa med hem till mig?
– Okej, säger jag och ler.
– Du är jättesöt när du ler, säger han och jag känner att jag rodnar!
– Kan du låta bli att vara för söt i en sekund?
– Kan du låta bli att vara söt, snygg, gullig, smart, stark, min favorittjej och fantastisk? kontrar han och skrattar.
– Eh… det tror jag inte. Men du är att gullig att jag dör!
– Nej, det får du inte gumman! säger han, och låtsas som att han är rädd. Jag känner att han lägger armen om mig, jag lutar huvudet mot hans axel. Han luktar så GOTT!

När vi kommer fram kliver Justin ut ur bilen och håller upp dörren åt mig.
– Så... vad tycks?
– Bor du här?!
– Japp.
– WOW!
– Vill du bada?
– Jag har ju inga badkläder!
– Då kan säkert låna något, säger han och drar in mig i huset. Jag får låna en bikini som sitter jättebra!
– Sisten i är en bäver! säger jag och springer mot baksidan, och mycket riktigt så är det en stor pool där. Justin springer efter mig, men jag är snabbare. Jag hoppar i poolen och några sekunder efter hoppar Justin i.
– Haha, du är en bäver!
– Mycket roligt, Alexia! säger han och ser lite sur ut först. Jag kommer på att han säkert inte gillar när man kallar honom ”bäver”.
– Förlåt, mumlar jag. Han ser på mig några sekunder, sedan kastar han sig över mig och kysser mig flera gånger!



Så vad tycker ni? För att det ska komma mer så måste jag få minst tre kommentarer ^^
Så det är bara att börja kommentera!
// Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeer

2011-05-30 @ 19:57:04
Postat av: Anonym

när kmr nästa del? :D

2011-05-30 @ 19:57:16
Postat av: Anonym

MER :D

2011-05-30 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0