Where Are You Right Now - del 10

Jag hörde Justins snarkningar och log för mig själv. Han var för gullig, han var helt enkelt den perfekta pojkvännen. Synd att jag inte är den perfekta flickvännen... hur ska jag berätta det för honom? Han kommer att gå under! Men jag måste berätta, han förtjänar bättre än mig! Han kan få bättre än mig! Jag låg vaken och stirrade upp i taket i flera timmar. När jag äntligen somnade var klockan 03:34.



Justin:
Resten av Hawaii-veckan tillbringade vi på stranden och hotellet. Vi gick sena kvällspromenader, badade, solade och tillbringade tid med varandra. Det var härligt, helt enkelt.

Vi åkte hem med en färja och hade en egen hytt med badrum och sovrum med tv. Resan gick fort och plötsligt var man inne i de gamla vanorna, jobb. Jag hade flera konserter och såg speciellt fram emot en. Den skulle jag ha imorgon och då skulle Selena vara med. Hon skulle sjunga Overboard med mig, för varken Jessica Jarrell eller Jasmine Villegas kunde. Sedan hade jag en överraskning till henne, hon skulle få vara min One Less Lonley Girl (OLLG). Sedan hade jag bokat ett rum på ett fint hotell. Jag hade planerat att vi skulle åka dit och... sova. Jag såg fram emot det, för vi hade inte kunnat träffas på två hela vecka sedan vi kom hem från Hawaii!

Selena:
Jag var på väg mot konserthallen, jag skulle sjunga Overboard med Justin ikväll, för ingen av de som brukade sjunga kunde komma. Det skulle bli kul att träffa honom igen, men jag hade så dåligt samvete för det jag gjort att jag nästan inte vågade möta hans blick.
– Selena? Jag hoppade till och kollade på min privatchaufför.
– Ja? – Vi är framme.
– Okej, sa jag och klev ut ur bilen. En massa paparazzis omringade mig. Jag log och vinkade medan jag tog mig fram bland alla frågor och kameror. Jag gick in backstage och möttes av en glad Bieber.
– Selena! utbrast han och sprang mot mig. Han kysste och kramade om mig.
– Hej..., var allt jag fick fram.
– Jag har saknat dig, sa han och gjorde sin hairflip.
– Jag har saknat dig också, sa jag och kysste honom.
– Selena, du ska fixa kläder och smink nu! ropade Justin manager, Scooter. Jag nickade och följde efter honom in till en loge. Där satt två kvinnor i trettioårsåldern.
– Hej, jag heter Veronica och jag är din sminkös ikväll, sa ena kvinnan och sträckte fram handen.
– Hej, jag är Selena, svarade jag och skakade hennes hand.
– Jag vet mycket väl vem du är, sa hon och log.
– Jag heter Angela och jag är stylist, sa den andra kvinnan och skakade hand med mig. Jag nickade.
– Vi börjar med sminket, sa sminkösen och jag satte mig på en stol. Hon började sminka mig och när hon var klar granskade jag mig själv i en spegel. Det blev jättesnyggt.
– Nu ska vi välja kläder, sa stylisten. Jag har några idéer som du ska få kolla på, sa hon och gick in i ett annat rum. Jag följde efter och hon visade flera klädkollektioner. Vi valde kläder och när jag var klar väntade jag bakom scen tills det var dags för Overboard.

Justin:
– Justin på scen om 3... 2... 1! skrek Scooter och jag sprang upp på scenen. Publiken skrek.
– HEJ ALLIHOPA! skrek jag i mikrofånen och publiken skrek ännu högre. Introt till One Time spelades. Jag började sjunga och publiken skrek och vajade med armarna i takt till musiken. När det var dags för Overboard kom Selena ut på scenen. Hon började sjunga och jag kom ut på scen. Publiken skrek och några galna fans försökte ta sig upp på scenen, men livvakterna hindrade dem. När låten var slut tackade jag Selena för sången och hon gick backstage. Jag sjöng Never Say Never, Somebody To Love och That Should Be Me innan det var dags för One Less Lonley Girl.
– Och det här är kvällens One Less Lonley Girl! sa jag i mikrofånen och Selena kom ut på scenen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0